Самоаналіз уроку української мови
У 7 - А класі школи № 3. 4.12.12
Тема: Стислий переказ розповідного тексту з описом
процесів праці
Мета: удосконалити мовленнєво-мислительні вміння учнів усвідомлювати
тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, запамятовувати
конкретні факти, послідовність викладу матеріалу; розвивати мовленнєво-комунікативні
вміння здійснювати змістово-композиційний і мовний аналіз художнього тексту
розповідного характеру з елементами опису процесу праці, сприймати текст,
розуміти його, стисло відтворювати зміст прослуханого тексту відповідно до
комунікативного завдання.
Обладнання: роздавальний матеріал,
підручник.
Тип уроку: розвитку
комунікативних умінь.
На мою думку урок
проведений на належному рівні. При плануванні та проведенні уроку я
дотримувалася загальнодидактичних вимог. Тип та структура уроку відповідають
його цілям та завданням.
Учні
були зацікавлені та активні. Все заплановане було виконано.
На уроці
були використані різні методи роботи на уроці: словесні, наочні. Засобом наочності
була презентація з портретами та фотографіями українського письменника Григора
Тютюнника. Я навмисно обрала текст цього автора для переказу, оскільки через
два тижні мій клас буде знайомитися із життєвим та творчим шляхом митця і
читатиме твір "Климко". Виходячи з цього я вирішила дещо раніше
зацікавити дітей постаттю письменника і зацікавити їх фрагментом тексту для
того, щоб в учнів зявилася мотивація для прочитання твору. На мою думку, обрані методи, прийоми сприяли
ефективній роботі на уроці.
Організація
навчальної діяльності відповідає принципу активності.
Одним із
основних принципів розвитку мовлення та навчання дітей української мови є
принцип комунікативної спрямованості навчання.
Розвиток
комунікативної компетенції учнів здійснювався протягом всього уроку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий