Самоаналіз уроку української мови
У 7 - А класі школи № 3. 4.12.12
Тема. Прислівник як частина мови.
Обладнання:
підручник, картки.
Тип
уроку: вивчення нового матеріалу.
Урок
був проведений згідно з програмою та календарно-тематичним плануванням. Я
врахувала індивідуальні особливості учнів для цього мені допомогли знання
вікової психології школярів. Для того, щоб урок вдався, використовувала підручник, картки, новітні методи, а саме, метод
"Криголам" та метод "Мікрофон". Тип та структура уроку
відповідали його меті та завданням.
Протягом
уроку діти були зацікавлені новою інформацією, активно працювали. За допомогою
"Криголаму" я налагодила
емоційну сферу в класі, даний метод сприяв розвиткові комунікативних вмінь та
навиків учнів. Вже з першого уроку мені вдалося встановити контакт з дітьми. При
вивченні нового матеріалу (робота з правилами) розділила дітей на групи, таким
чином задіяла до роботи всіх дітей. В цілому урок відповідав принципу логічності,
послідовності.
Комментариев нет:
Отправить комментарий