пятница, 14 декабря 2012 г.

самоаналіз уроку мови




Самоаналіз уроку  української мови
У 7 - А класі школи № 3.  4.12.12
Тема. Прислівник як частина мови.
Обладнання: підручник, картки.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
 Урок був проведений згідно з  програмою та календарно-тематичним плануванням. Я врахувала індивідуальні особливості учнів для цього мені допомогли знання вікової психології школярів. Для того, щоб урок вдався,  використовувала підручник,  картки, новітні методи, а саме, метод "Криголам" та метод "Мікрофон". Тип та структура уроку відповідали його меті та завданням.
Протягом уроку діти були зацікавлені новою інформацією, активно працювали. За допомогою "Криголаму" я  налагодила емоційну сферу в класі, даний метод сприяв розвиткові комунікативних вмінь та навиків учнів. Вже з першого уроку мені вдалося встановити контакт з дітьми. При вивченні нового матеріалу (робота з правилами) розділила дітей на групи, таким чином задіяла до роботи всіх дітей. В  цілому урок відповідав принципу логічності, послідовності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий