Самоаналіз
уроку української літератури
У 7
- А класі школи № 3. 13.12.12
Тема уроку: «Образ Михайлика».
Урок проведено 7.12 2012
року у 7-А класі Спеціалізованій школі № 3
Мета: вчити учнів самостійно
характеризувати образ головного героя твору, давати власну оцінку персонажам,
визначати роль художніх засобів; розвивати творчі задатки учнів; виховувати
любов до рідного слова.
Обладнання: підручник
Урок
був проведений згідно з програмою та календарно-тематичним плануванням. Я
враховувала індивідуальні особливості учнів для цього мені допомогли знання
вікової психології школярів. Протягом уроку діти були зацікавлені роботою. За
допомогою методу криголаму налагодила
емоційну сферу в класі. Учні працювали
над характеристикою головного героя і звязно відповідали, попередньо склавши
план до виступу. Після цього, діти давали відгуки на відповіді своїх
однокласників, ця робота їх дуже зацікавила. Колективна бесіда сприяла розвитку
комунікативних умінь та навичок семикласників. Урок, в цілому, відповідав
принципу логічності, послідовності.
Комментариев нет:
Отправить комментарий