САМОАНАЛІЗ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЛIТЕРАТУРИ
проведеного студенткою групи УР-5
Івковою Катериною Анатоліївною
у 7-А класі
Тема: Контрольний переказ
Тип уроку: розвитку комунікативних умінь
Мета: удосконалити мовленнєво-мислительні вміння учнів
усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення,
запамятовувати конкретні факти, послідовність викладу матеріалу; сприймати
текст, розуміти його, відтворювати зміст
прослуханого тексту відповідно до комунікативного завдання.
Урок проведений
на належному рівні. При плануванні та проведенні уроку я дотримувалася
загальнодидактичних вимог. Тип та структура уроку відповідають його цілям та
завданням.
Слово
вчителя допомогло налаштувати учнiв на сприйняття нового матерiалу.
Була проведена словникова робота з незрозумілими словами у тексті. Одним із основних принципів
розвитку мовлення та навчання дітей української мови є принцип комунікативної
спрямованості навчання.
Розвиток
комунікативної компетенції учнів здійснювався протягом всього уроку.
В своєму уроці я би нічого не змінювала, залишила
би все так, як є, оскільки вважаю що цей урок був вдалим: я зробила все, що
планувала зробити. Перед тим, як провести даний урок, ще тиждень тому я
консультувалася із вчителем української мови щодо його проведення і отримала
необхідні поради, які допомогли мені при плануванні уроку. Тож, результатом
уроку я задоволена, діти написали переказ досить пристойно.
Комментариев нет:
Отправить комментарий