вторник, 18 декабря 2012 г.

САМОАНАЛІЗ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЛIТЕРАТУРИ



САМОАНАЛІЗ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЛIТЕРАТУРИ
проведеного студенткою групи УР-5
Івковою Катериною Анатоліївною
у 7-А класі

Тема: Контрольний переказ

Тип уроку: розвитку комунікативних умінь

Мета: удосконалити мовленнєво-мислительні вміння учнів усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, запамятовувати конкретні факти, послідовність викладу матеріалу; сприймати текст, розуміти його,  відтворювати зміст прослуханого тексту відповідно до комунікативного завдання.
Урок проведений на належному рівні. При плануванні та проведенні уроку я дотримувалася загальнодидактичних вимог. Тип та структура уроку відповідають його цілям та завданням.
         Слово вчителя допомогло налаштувати учнiв на сприйняття нового матерiалу.
Була проведена словникова робота з незрозумілими словами у тексті. Одним із основних принципів розвитку мовлення та навчання дітей української мови є принцип комунікативної спрямованості навчання.
Розвиток комунікативної компетенції учнів здійснювався протягом всього уроку.
В своєму уроці я би нічого не змінювала, залишила би все так, як є, оскільки вважаю що цей урок був вдалим: я зробила все, що планувала зробити. Перед тим, як провести даний урок, ще тиждень тому я консультувалася із вчителем української мови щодо його проведення і отримала необхідні поради, які допомогли мені при плануванні уроку. Тож, результатом уроку я задоволена, діти написали переказ досить пристойно.

Комментариев нет:

Отправить комментарий