Самоаналіз уроку української літератури
У 7 - А класі школи № 3. 7.12.12
Тема уроку: «Звичаї, традиції українців. Символ образу
гусей-лебедів».
Урок проведено 7.12 2012
року у 7-А класі Спеціалізованій школі № 3
Мета: допомогти учням усвідомити символічні
образи та художню красу; закріпити набуті знання; розвивати навички
застосування знань, фантазії та творчу уяву, уміння визначати та зясовувати
художні особливості повісті; виховувати креативне мислення, почуття пошани до
звичаїів, традицій свого народу, естетичні почуття.
Обладнання: текст повісті «Гуси-лебеді летять».
При проведенні уроку я дотримувалася загально дидактичних вимог,
спираючись на вимоги шкільної програми. Час був раціонально розподілений на
певних етапах уроку. Урок відповідав принципам науковості, послідовності. Були
систематизовані знання, отримані раніше в початковій школі, та надана нова
інформація.
Всі використані методи та прийоми були
ефективними, бо сприяли реалізації поставленої мети на намічених завдань.
Бесіда
допомагала узагальнити матеріал та зрозуміти, чи всі усвідомили наданий
матеріал. Засоби навчання ефективно допомагали реалізувати мету. Основним
засобом був підручник, в якому діти мали знайти слова-характеристики лебедів та
виписати їх. Також за допомогою
поетичної мови твору учні мали усно намалювати лебедів. Також за допомогою підручнику
здійснювалась робота
над розділами повісті, а саме, діти підбирали заголовок та складали цитатний
план до кожного з розділів. Ці види діяльності сприяли закріпленню нового і вже відомого матеріалу.
На уроці здійснювався розвиток комунікаційної
компетенції учнів. А саме під час бесіди
на етапах актуалізації опорних знань, сприйняття та усвідомлення нового
матеріалу та на етапі підсумку уроку. Для цього я використовувала навідні
запитання.
Урок був результативний, тому що в кінці уроку,
при підведенні підсумків діти чітко і ясно відповідали на запитання, відповіді
школярів були ґрунтовними, я запитувала тих, хто промовчав на уроці і побачила,
що текст вони читали, оскільки добре орієнуються в матеріалі.
Відкрийте тлумачний словник і знайдіть визначення "обладнання". Як текст став обладнанням?
ОтветитьУдалить