четверг, 15 ноября 2012 г.

Висновок до уроку української мови



Висновок до уроку української мови, проведеного Моїсеєвою Світланою Олегівною у 5-б класі.
Тема: Пряма мова. Діалог.
У ході уроку були використані такі методи в суб'єкт-суб'єктному відношенні: осмислення, вираження проблеми, розвиток умінь і навичок. Методи і прийоми: бесіда, узагальнення. На уроці здійснювалась робота над збагаченням словникового запасу учнів, що сприяє розвитку комунікативної компетентності учнів. Суцільним недоліком уроку можна вважати запізнення учнів, які замість того, щоб вибачитись перед вчителем і класом та тихенько сісти, не відволікаючи увагу класу, гучно зайшли, до того ж не роздягнувшись у роздягальні, портфелі поставили на стіл, чим заважали учням, які дивилися на дошку і загалом вони привернули до себе увагу класу, у звязку з чим було втрачено дорогоцінні хвилини уроку.

Висновок до уроку української літератури



Висновок до уроку української літератури, проведеного Миронюк Іриною Павлівною у 5-б класі.
Тема: Тарас Шевченко
     Цей урок можна вважати продуктивним, оскільки вчитель зробила на уроці все, що запланувала. Учні були зацікавлені темою уроку, з радістю працювали. Емоційний фон на початку і в ході уроку був хороший: учитель весь час підбадьорювала учнів у їхній роботі. Психологічна готовність учнів до уроку була забезпечена: учні приготували необхідне обладнання, зустріли вчителя з готовністю працювати. Впродовж уроку всі учні працювали, що свідчить про те, що вони дуже добре підготувалися до уроку. Особливо дітям подобалося читати вірші напам'ять і всі вони із задоволенням розказували вірші.

Висновок до уроку української мови



Висновок до уроку української мови, проведеного Моїсеєвою Світланою Олегівною у 5-а класі.
Тема: Пряма мова. Діалог.
Даний урок можна вважати вдалим, оскільки на цьому уроці були задіяні майже всі учні і було видно, що діти дійсно зацікавлені роботою на уроці. Учитель показував вагомість теми уроку, спонукав до зацікавленості змістом уроку. Емоційний фон та темпоритм відповідав віковим особливостям учнів 5 класу. Правильна організація уроку і розподіл часу самодисциплінували учнів. На уроці ставлення до учнів з боку вчителя ґрунтувалося на основі доброзичливості, ввічливості, дотримання педагогічного етикету.

Висновок до уроку української літератури



     

       Висновок до уроку української літератури, проведеного Миронюк Іриною Павлівною у 5-а класі.
Тема: Тарас Шевченко
       На уроці вчитель використовував метод бесіди. Організація учнів на навчальну діяльність була забезпечена добре. Вчитель зразу ж зуміла включити учнів у корисну навчальну діяльність, не витрачаючи часу на зайві розмови. Учні досить організовані: у них підготовлені ручки, зошити, підручники, щоденники. Відразу видно, що це один з найкращих класів у школі, такий висновок ми зробили, виходячи з плідної роботи учнів на уроці та ідеальної дисципліни. Під час уроку розвивали вміння  раціонально запам’ятовувати і робити висновки з прочитаного.
        В  цілому урок можна вважати вдалим, адже вчитель зробив на уроці все, що запланував. Недоліків у цьому уроці мною не було виявлено.

четверг, 8 ноября 2012 г.

Завтра бути на кафедрі із щоденником



Шановні друзі, які закріплені за школою №3, будьте ласкаві прийти завтра о 12-тій годині на кафедру української філології і показати Олені Анатоліївні свій щоденник спостережень. УВАГА: хто друкує висновки до уроків Вам треба показати лише "фотографії" уроків, а хто пише висновки у щоденниках, треба показати все. Ті, хто не звітується завтра про зроблену роботу на цьому тижні в школі не отримують високих оцінок. Тож, майте совість і приходьте.
Поки у Лєри не працює комп'ютер, я їй допомагатиму.
у 3-тій школі:
я - 7-а;
Лера Фуголь - 5-а
телефон: 0660678398
Люда Малова - 7-б
телефон:
0681755054
Костя Карасевич - 6-а
телефон:
0506352066              
Люба Парченко: 5-б
телефон:
0956302357
Вчитель української мови: Моїсеєва Світлана Олегівна
Вчитель української літератури: Миронюк Ірина Павлівна


среда, 7 ноября 2012 г.

Сьогодні мені замінили клас замість 6-го дали 7-й, мотивуючи це тим, що в 6-б лише одні хлопчики, з якими навіть вчителю важко працювати. Тож тепер у мене 7-а. От такі справи.